ForumGrzewcze.pl - Ogrzewanie bez tajemnic : Jak Palić Kamen N - ForumGrzewcze.pl - Ogrzewanie bez tajemnic

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Jak Palić Kamen N

#1 Użytkownik jest niedostępny   PePe 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Forumowicz
  • Postów: 6
  • Dołączył: 26-października 11

Napisany 26 października 2011 - 06:37

Witam. Jestem tu nowy i zielony w tych sprawach. Posiadam piec KAMEN N 19 KW (dolno-górny) z sterownikiem ST-24 i dmuchawą. Pytanie jak w takim piecu palić węglem? Rozpalać od góry czy od dołu? Ostatnio próbowałem palić od dołu zasypując piec do górnych drzwiczek efekt - udało się palić bez dokładania jakieś 16 h. Temp ustawiona na sterowniku 50 stopni C, obroty dmuchawy na 2, praca przedmuchu 10s i przerwa 4 min. Dom jest nieocieplany i ma stare okna..
0

#2 Użytkownik jest niedostępny   konopka 

  • Bywa czasami
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicz
  • Postów: 28
  • Dołączył: 21-października 11

Napisany 27 października 2011 - 09:51

Węglem od góry raczej palił nie będziesz,chyba że groszkiem.Miałem możesz palić od góry.Druga sprawa:ile węgla sypiesz naraz wagowo,ile ogrzewasz?
0

#3 Użytkownik jest niedostępny   PePe 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Forumowicz
  • Postów: 6
  • Dołączył: 26-października 11

Napisany 27 października 2011 - 11:03

Dom ma jakieś 180 m a ogrzewam jakieś 100 + boiler 140 litrów.. Instalacja jest nowa rurki miedziane i nowe grzejniki. Nie wiem ile wagowo węgla tam wchodzi tak na oko to max 20 kg. A co do ustawień sterownika coś pozmieniać? Można przymykać wylot spalin?
0

#4 Użytkownik jest niedostępny   konopka 

  • Bywa czasami
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicz
  • Postów: 28
  • Dołączył: 21-października 11

Napisany 28 października 2011 - 07:17