ForumGrzewcze.pl - Ogrzewanie bez tajemnic : Sposób Ogrzania Mieszkania 200M2 Na Poddaszu - ForumGrzewcze.pl - Ogrzewanie bez tajemnic

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Sposób Ogrzania Mieszkania 200M2 Na Poddaszu

#1 Użytkownik jest niedostępny   Piotreuz 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Forumowicz
  • Postów: 1
  • Dołączył: 08-lutego 12

Napisany 08 lutego 2012 - 07:33

Witam!

Im więcej szukam informacji odnośnie ogrzewania mieszkania tym mam większy zamęt w głowie.
Jako ze jestem kompletnie zielony w tej sprawie postanowiłem prosić o pomoc Forumowiczów.

Budynek w którym mieszkam to stara dwupiętrowa szkoła . Mam do dyspozycji 157m2 na 2 pietrze budynku ( Dołączam orientacyjny plan mojego mieszkania) szare pole to niewykorzystana rupieciarnia a przerywana kreski jest to skos dachu, dodatkowo mam przestrzeń pod samym szczytem dachu która w przyszłości byłaby do zaadoptowania i to jest 87m2.
W budynku jest piwnica mniej-więcej rozmiarów 2x3 m.

Skłaniam się ku ogrzewaniu na EKO-groszek i tu rodzą się moje wątpliwości których nie udało mi się rozwiązać i znaleźć odpowiedzi na moje pytania.

Jaki byłby orientacyjny koszt inwestycji w instalacje w tym: Piec, zbiornik na ciepła wodę, wszelkie rurki, Kaloryfery, (wiem ze rozpiętość cenowa jest spora chodzi mi o szacunkowe obliczenia w średnim przedziale cenowym tak mnie-więcej ile by to wyszło)


Alternatywą jest ogrzewanie kominkowe przez kominek który znajduje się w największym pokoju.

Każda porada jest dla mnie istotna. Jestem Otwarty na propozycje. Moja wiedza jest trochę mała na ten temat i może nie wiem o jakiś ważnych sprawach podczas instalacji jak i używania Ogrzewania centralnego. Dopuszczam inne rozwiązania.

Proszę o pomoc i wypowiedzi.

Załączone pliki

  • Załączony plik  DOM.jpg (172,42K)
    Ilość pobrań: 4

0

Prześlij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu