ForumGrzewcze.pl - Ogrzewanie bez tajemnic : Kociołz Podajnikiem -Zbyt Gorąco W Domu - ForumGrzewcze.pl - Ogrzewanie bez tajemnic

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Kociołz Podajnikiem -Zbyt Gorąco W Domu Pytanie

#1 Użytkownik jest niedostępny   mass123 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Forumowicz
  • Postów: 4
  • Dołączył: 16-listopada 14

Napisany 16 listopada 2014 - 08:58

Witam drodzy forumowicze mam taki problem iz posiadam kociol z podajnikiem slimakowym o mocy 16kw i sterownikiem st 37 rs który ogrzewa mój dom o pow. 110m2 i przy obecnych temp. czyli ok plus 5 do 10 st. celcjusza w domu mam za gorąco czyli ok 25,26 stopni... na kotle temp zadaną mam 56st. wczoraj zacząlem bawic sie zaworem 3d jedyny efekt jaki otrzymałem jest taki ze temp kotła wzrasta do ok 65st- czyli dluzej piec jest w podtrzymaniu. Prosba o pomoc jakies rady cenne wskazówki-jestem laikiem w takich sprawach. pozdrawiam i z gory dziekuje.
0

#2 Użytkownik jest niedostępny   papasmurfek 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Forumowicz
  • Postów: 4
  • Dołączył: 18-listopada 14

Napisany 19 listopada 2014 - 12:08

Nasuwa mi sie jedna mysl. Przewymiarowanie pieca. Ale trudno stwierdzic bo nic nie wiem o instalacji c.o. napisz cos wiecej
0

#3 Użytkownik jest niedostępny   mass123 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Forumowicz
  • Postów: 4
  • Dołączył: 16-listopada 14

Napisany 19 listopada 2014 - 05:24

Hmm wydaje mi sie ze 16kw na 110m2 nie jest zbyt duza. Instalacja w miedzi 6 grzejników + drabinka bojler 150lZałączony plik  ins.jpg (100,47K)
Ilość pobrań: 4 brak głowic termostatycznych.
0

#4 Użytkownik jest niedostępny   papasmurfek 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Forumowicz
  • Postów: 4
  • Dołączył: 18-listopada 14

Napisany 19 listopada 2014 - 08:19